Firemní telefonování v němčině
Hallo, guten Tag, grüß Gott, dobrý den,
vítejte v on-line kurzu německého jazyka, v modulu
věnovaném základním pravidlům telefonování především ve firemním prostředí v němčině.
Zvoní Vám nebo vibruje telefon, volá nadřízený či kolega z firmy vlastněné německým, rakouským či švýcarským kapitálem, nebo obchodní partner z německy mluvící země. Německy se tak nějak domluvíte, odposlechnuté fráze používáte, případné chyby vám určitě omluví, vždyť je rád rád, že se tak pěkně snažíte a že je vám nakonec celkem rozumět. Nestačí vám to? Pak jste v našem kurzu firemního telefonování v němčině správně.
Pracujete ve firmě a musíte vyřizovat telefonáty s kolegy či partnery v německém jazyce? Domluvíte se “nějak”, používáte několik odposlouchaných frází pronášených v dialektu partnera, s nímž nejčastěji telefonujete? Spoléháte na shovívavost kolegů či partnerů?
Pokud se s tím nespokojíte, pokud se chcete zdokonalovat a pohybovat v německém firemním prostředí s větší suverenitou, tak jste v našem kurzu správně.
> často užívané a zároveň očekávané fráze
> nejčastější situace firemního života, k nimž potřebujeme telefon
> související slovní zásobě
> možnostem, jak správně do telefonu oslovit
> jak vyřídit přepojení, omyly a další nepříjemné situace
> jak bezchybně uvést záležitost
> jak se řádně rozloučit
> pochopíte vybrané gramatické jevy spojené s užíváním během telefonování
Kurz je určený pro:
> pracovníky ve firmách vlastněných kapitálem z německy mluvících zemí
> studenty a pracovníky komunikující často s partnery z německy mluvících firem
> mírně pokročilé studenty
> každého, kdo se chce přiučit novým dovednostem v němčině
On-line kurz je rozdělen do následujících lekcí:
Úvod
1. Typické situace
2. Jazykové prostředky – volaný
3. Hláskování
4. Jazykové prostředky – volající
5. Rozšířené fráze a obraty
6. Omyly a chyby
7. Žádost o spojení
8. Nepřítomnost volaného
9. Závěr